Söndagen den 24/5-09

Hej hej!

I dag har det varit en händelserik dag, vi åkte i väg till dop på södra Björnön. Det va Sigge som skulle döpas och när vi kom dit så va det självklart massa folk där redan och massa hundar. Vi kollade på dopet sen serverades det på fick och efter en stund så va det dags för paketöppning och då fick Emma hjälp av två söta tjejer. Sigge fick massa fina saker så nu har han mycket..ler. Det va ett jätte mysigt dop, och det va kul att träffa alla igen. När vi sen skulle hem så åkte vi till ICA Maxi för att köpa jordgubbar och självklart så såg vi en Stafforshire Bullterrier så vi blev ju tvungna att gå fram och hälsa. Han heter Goliat och kommer från Kronsäters Kennel, vi blev ju tvungna att visa våran gulliga Nova och de blev helt sålda. De tog Goliat i vuxen ålder så de har inte haft en valp, jag kastade självklart fram kameran för att knäppa lite kort på honom han va så otroligt fin. Husse berättade att Goliat har legat på 19 kilo och nu håller han på att ta ner honom i vikt. Han va riktigt muskulös och man inte känner igen rasen så skulle man kunna tro att det va en deffad pittbul.  När vi väl kom hem så gick tiden ganska snabbt, jag försökte få tag i Sandra M men utan lycka så efter en stund så gick jag och jordgubbarna hem till Sandra S och Micke gick hem till oss. Vi snacka massor sen kom Céline upp och dansa för oss en stund innan hon fick lägga sig igen och då passade vi på att käka jordgubbar med glass det va sjukt gått. När kl va 21 så gick jag hem för då höll jag och andra på att somna i soffan. När jag kom hem så låg Nova i soffan mellan Micke och Henke, jag tog ut henne och sen har hon lekt massa medans jag klinkar på tangentbordet och killarna kollar på UFC. Nu har Micke gått hem så nu ska jag vara med familjen kram på er.

Dagens bilder!

Dopet!

Bröderna Eriksson med Emma, hennes sysster , Sigge och prästen

Bröderna i rätt ordning:

Storebror: Daniel

Mellanbror: Henke

Lillebror: Micke

Systrarna Emma och ?

 

 

Systrarna Solberg


Vid ICA Maxi!

Goliat!

Goliat som 8 veckor !

Kronsäter´s Prinz Poker"Goliat" sover i matsålen

Hemma hos Sandra S !

 

 

 

 

Novas tidigare familj sammlade i trappan!




All kärlek till er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0