Söndagen den 10/5-09

Hej!

I dag har det varit en helpissig dag, har en kille som är totalt jäkla dum i huvudet.  Ärligt orkar inte slösa mer energi på honom, hädanefter så sköter jag mitt och han sitt så blir det bäst för jag orkar inte med lata jävlar eller idioter som kan vräka ur sig hur som helst utan att tro att det inte känns. Nej det ska bli så grymt skönt när han åker till Tyskland så jag slipper se fanskapet, då slipper jag gå omkring och irritera mig på honom . Tror att det börjar bli för mycket för oss för jag känner irritation så fort jag ser honom och då behöver han inte ha gjort något utan det räcker med att han är i samma rum. Inte vet jag varför det har gått och blivit så här???? Kanske för att vi inte har något sex liv längre och det är inte heller hans fel utan mitt fattar inte vad det är med mig längre, som sagt jag behöver en paus från honom så kanske man saknar honom och inser hur mycket han betyder för en. Nej du vi får se om det blir något bättre med det här eller inte, nog om honom nu .

I dag va jag och Nova på kalas hemma hos min kusin för hennes son Noah fyllde 2 år. Jag trodde att det bara va vår familj som skulle komma och hennes men det slutande med att det va massa folk det va huset fullt rättare sagt. Kompisar, släkt mf från Toros sida och sen kom Anna- Carin med sambo. Det va kul men jag va mest ute med Nova eftersom det va lite väl mycket folk för henne och sen ville hon ju bara leka och vägrade kissa så vi blev ute ett bra tag och när vi väl kom in sen så började folk att avta… Tog tyvärr inga bilder därifrån förutom när jag skulle gå då blev det ett på deras hus, syrran och Anders körde hem mig så gick jag lite med Nova . Sen mötte jag upp Sandra S för jag skulle få min laddare som jag glömt på jobbet, vi stod och snackade ut om saker och det kändes skönt att kunna få det gjort sen spydde vi galla om vissa saker..ler.. och jag menar inte ordagrant galla då utan vi kackla som fan..ler.. Sen kom jag hem och då såg jag att Henke hade3 tvättat och tro mig det va bara hans saker så åt helvette med honom… Nej nu börjar jag igen …Nu skriver jag inget mer nu ska jag och Nova ut och gå… ha det…

 

Bilder från dagen!

 

Hos min kusin!

 

All kärlek till er där ute!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0