Onsdagen den 27/5-09

Hej hej!

I dag så har vi inte gjort så mycket, jag åkte till en konferens som mitt jobb hade och det höll på till 16:15 och jag må ju säga att den va kanon bra. När jag skulle hem mötte jag Sandra S på bussen och vi gick till ICA Haga och sen gick jag hem. När jag kom hem så hoppade jag in i duschen sen åkte vi iväg till Media o market för att hämta ut Henkes nya mobil. När vi va klara därifrån så åkte vi hem för att hämta paraply för det öste ner. När vi hämtat dem så åkte vi till Eriksborg för att gå på valpkursen med Nova och hon klarade alla moment klockrent. Hon är yngst så efter ett tag så tröttnade hon självklart men då va kursen som tur va slut. Sen kom vi hem och då la vi oss i soffan och kollade på tv sen film. I morgon ska jag tvätta och packaför på fredag åker jag och Nova till Hälsingland för att hälsa på min faster och farbror..Ha det bäst nu

 

Henkes och mitt nyaste inköp!

Henkes nya mobil!

 

Min nya IPod Nano

 

Kärlek till er alla!



Kommentarer
Postat av: sofia

vicken fin den e ju rooooosa, vill oxå ha!! puss

2009-05-28 @ 22:16:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0