Onsdagen den 20/5-09

Hej!

I går så va vi på grillfest hemma hos Sofia och det ska jag berätta om i dag. Som egentligen är den 21/5-09 men sätter in det som gårdagens..ler..

Dagen började som vanligt med promenad, mat och lek sen tog vi det ganska lugnt. Ringde och snacka med Sandra S så hon och dottern följde med till affären så jag kunde hämta ut mitt packet. Nova gick jätte bra och det va inga problem för henne att stå med Sandra utanför medans jag va in. När jag kom ut så va det vår tur att vänta på Sandra, vi satt och kollade på bilarna medans vi väntade och när jag va så gott som klar med min glass så fick hon smaka lite. Sen gick vi hem och det va varmt så Nova däckade så fort hon kom hem. Jag fixade lite här hemma och sen vad det samma visa igen, promenad, mat och lek sen somnade vi båda i soffan och när Henke kom hem så gick han och la sig för han mådde inte bra. Jag tog ut Nova sen gjorde jag mig i ordning och så tog vi bussen hem till Sofia och Gugge för att grilla. Sofias kompis och hennes syrra kom också dit så vi käka och drack, lekte med Nova och lät henne gå i skogen utanför Sofia. Henke ringde vid 20:30 tiden och sa att han mådde bättre så då kom även han. Vi fortsatte dricka och snack medans Nova låg på deras säng och sov. Sen gick hennes kompisar vid 24 tiden och vi satt och snacka vidare om religion och rasism, när klockan va närmare 02:00 så tog jag och Henke med oss Nova och gick hem. Henke bar Nova en bit och sen fick hon gå för det är för långt för henne att gå hela vägen själv. När vi kom hem så va det raka vägen i säng och det hade inte Nova några problem med.  Det va allt från onsdagen!

 

Dagens bilder!

 

Utanför oss!

 

Hemma hos Sofia och Gugge!

Sofia och Nova

 

Gugge, Sofia och Hanna

 

Sofia och Hanna

 

Nova sover så gott hos Sofia

 

Ha ha så hon ser ut.

 

Nu är det dax att ficksa mys pys belysning på altanen.

Elin, Gugge och Sofia

 

Sofia och Hanna

 

Elin och Gugge

 

 

Nu är jag och Nova på väg och möta upp Henke!

När vi stod och väntade på Henke så hittade Nova detta konstiga djur. Den som vet vad det är kan ju höra av sig för jag har ingen aning, men äckligt va det.

 

En glad Nova nu har ju husse kommit!

 

Tillbaks hos Sofia!

 

Hanna,Sofia och jag!

ASG: ser ju ut som jag ha pungkulor i ansiktet.

 

Profil bilder!

Sofia

 

Hanna

 

Elin

 

Jag

 

Henke

 

Gugge = Lars-Göran

 

Blandat!

 

Skumma miner! Ha ha:

 

 

Kärlek till er alla!


Kommentarer
Postat av: Mattan

Haha.. det är ju en tokdöd råtta ser du väl =)

2009-05-21 @ 20:06:43
Postat av: sofia

haha.. va kul vi hade det, syns kanske på bilderna.. puss å kram skumbanan

2009-05-22 @ 12:14:15
Postat av: Anonym

det är ju en råtta ju, död som fan

2009-05-26 @ 13:29:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0