Måndagen den 25/5-09

Hej hej!

I dag så har det varit ganska lugnt, jag och Nova  har tvättat sen åkte vi till mitt jobb vid 14 tiden för jag skulle hjälpa brukaren med räkningar. När vi va klara så gick vi alla ut, jag och Sofia gick ner till stan medans K åkte i väg till sitt. Vi gick till apoteket för att handla lite och då träffade vi Matilda där, Nova och Signe började leka för fullt . När vi va klara så gick vi till ett kafé och fikade lite med vovvarna sen gick jag och Matilda till bussen för att vänta medans Sofia tog cykeln hem. När min buss kom så gick Matilda till Liams fotbollsträning, jag och Henke skulle iväg till djuraffären för att handla godis till Nova men vi somnade i soffan och Nova slocknade på sängen. När kl va 19:30 så åkte vi hem till svärmor med Nova och vi åkte till IKEA för att handla ramar och matskålar sen åkte vi till PIZZA HUTT för att äta. När vi va klara så tog vi med mat till Maggan och Nova låg och sov hon märkte inte ens att vi kom, vi va kvar en stund sen åkte vi hem och då slocknande Nova igen. Vi kollade på tv en liten stund sen gick vi och la oss.

 

Dagens bilder!

Nova tar mig sällskap i tvättstugan

 

Utanför oss!

 

På jobbet!

K och Nova

 

Sofia och Nova

 

K fick en citron planta av oss asisstenter när han fylde år.

 

På stan!

Nova och Signe leker

 

På Pizza Hutt!

Vi sitter och väntar på maten

 

Hemma hos Maggan!

 

Hemma igen!

 

Jag har fått några svar på vad djuret kan vara som jag fottade och som är med i innlägget den 20/5-09, de flästa tror att det är en rotta men jag och Henke tror att det är en ekorre!

 

All kärlek till er!

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0