Måndagen den 18/5-09

Hej hej!

 Dagen började som vanligt med promenad, mat och bus sen somnade Nova tillsist i soffan och då passade jag på att göra mig klar för vi skulle till mitt jobb och träffa Jim för han skulle visa oss lyft teknik, så vi lättare kan fixa vårat jobb. Nova käka lite innan vi tog bussen till jobbet och när vi kom fram så busade hon med sitt ben och sin älg medans vi kollade på hur Jim gjorde. Efter en timme så va det slut och då tog jag och Nova bussen hem igen, men självklart så spö regnade det och det va kalt så Nova frös otroligt mycket var av att jag tar av mig jackan och lindar i den iskalla, dyngsura lilla vovven i. Visst jackan blev jätte skitig men det är ju bara att tvätta och när vi kom hem lekte hon en liten stund sen somnade hon i soffan. Sofia ringde efter en stund och då bestämde vi att hon skulle komma över en stund. Hon kom ca 20 min efter att hon ringt så då gick jag och Nova ut så hon fick kissa men det va ju typ inte så mycket mer än det hon gjorde för hon tyckte det va för kallt ute. Vi gick in och tog oss en varm kopp te medans vi hade ett lovande samtal om hundar och annat, Nova lekte för fullt och efter en stund så kom Henke hem och la sig i soffan med Nova medans vi kollade på tv. Sofia åkte hem strax efter och Henke somnade i soffan medans jag satt vid datorn och spelade, sen åkte vi iväg och köpte cigg och så fixade jag hennes ram där vi har hennes tass avtryck och nu väntar vi bara på att korten jag beställt ska komma så man kan lägga in ett i ramen. Sen va det sov dags. Natti natti!

 

Dagens bilder!

Sofia

 

 

All kärlek till er där ute!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0