Måndagen den 11/5-09 Del 1

Hej Hej!

I dag känns det redan bättre, nu har jag lugnat ner mig men måste fortfarande säga att de känns skönt att han ska åka. Tror vi behöver egentid för både han och jag för han har blivit så annorlunda så ärligt jag tror inte han mår bra. Han blir allt mer lätt irriterad och vräker ur sig det ena efter det andra på cyklister och folk som kör. Han är elak helt enkelt och visst jag är sådan men det är inte han så det känns olustigt när han beter sig så. Men samtidigt vem är jag som ska komma och säga till honom att tygla sitt humör när jag själv är hektisk. Det känns fel av mig att ens säga det till honom för jag kastar ju sten i glashus då, nej jag låter det begå så hoppas jag på mer ensamtid i stället så jag kan bearbeta min frustration själv. Nu sitter jag här och försöker skriva med lita Akon i bakgrunden men allt jag kan tänka på är hur egoistisk jag är. Han behöver ju inte alltid må bra och vara glad men ändå så är de det jag vill för han gör så jag håller mig i balans och när han inte kan vara lugn så triggas mitt temperament upp i stället men jag vägrar bråka med honom framför Nova och det får mig att bli mer och mer irriterad för jag får inte fram min ilska så jag får väll skriva i stället. Men snälla läsare döm inte min karl för det är mitt jobb att göra det och anledningen till att det står som det gör är för att jag måste få ur mig min aggretion. Innerst inne älskar jag honom över allt annat och det kommer jag alltid att göra för han är min bättre halva men som sagt ibland måste man få spy ut det man känner och funkar det inte att säga så skriver jag det. Nog om detta nu.

Va ute med Nova vig halv 6 i morse och det va snabbt kiss och bajs sen springa till porten för hon tyckte inte om vädret. Sen blev det mat och så la hon sig i soffan med mig när vi vaknade igen så tog vi och gick ut igen och då va vädret ännu värre men då fick hon sig lov att vara ute lite mer för hundstackaren behöver ju frisk luft hon kan inte vara inne hela tiden. När vi varit ute i ca 20 min så gick vi in och nu har det varit full fart på henne. Man kan tro att hon aldrig fått leka i hela sitt liv för hon springer fram och tillbaks med bollen i munnen. Ja det är rena rama racet här..ha ha ha.

Nu ska jag bädda rent i sängen så vi höres mer senare eller i morgon kram

 

 

 

All kärlek till er där ute!



Kommentarer
Postat av: jonna

Ohh =) Då komer jag över i morogn efter jobbet! (tisdag, för ikväll jobbar jag till 22.00 =/

Kram på er!

2009-05-11 @ 10:30:25
URL: http://wiiwa.blogg.se/
Postat av: Henko!

Om du bara anade hur ont det gör!

2009-05-11 @ 10:52:18
Postat av: Henko!

De skrev jag inte elr hur?

Trodde du skulle förstå utan att jag skrev det men det jag menade var att det gör ont ända in i mitt hjärta när vi "bråkar".

Jag kvider av att känna din avsky och jag vet inte hur mycket mer jag orkar ta!

Jag har sagt det förrut och jag säger det igen:

Du är mitt liv och utan dig är jag ingenting....

Sorgliga verkar vara att jag inte längre betyder detsamma för dig.

2009-05-11 @ 13:24:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0