Måndagen den 11/5-09 Del 2

Hej hej!

Jag och Nova åkte hem till Emma och Danne efter att vi tvättat klart, vi kom dit lagom till att Emma skulle göra mat. Emma hade en väninna där hon va jätte trevlig och det va kanon trevlig att sitta och prata om allt och inget. När maten va klar så satte vi oss ner allihopa och käkade, hon hade gjort kyckling wok med nudlar och det va kanon gått. När vi hade ätit klart så satte Danne sig i vardagsrummet och höll på med sin dator medans vi tjejer satt och kacklade för fullt om hur man gör sylt, saft, marmelad mm. Sen blev det fika med äppelpaj som jag hade med mig, Nova och Kimi busade sen slocknade Nova till sist . Jag , Nova, Emma och Kimigick till Hemköp vid 20:30 , jag stod utanför med hundarna medans Emma sprang in och handlade sen tackade jag för oss och så gick vi mot bussen men vi hade precis missat den så vi fick vänta en halv timme. När vi väl kom hem så sprang Nova och letade efter Henke och efter ett tag fick jag henne att äta så tog vi och gick ut.  Nu ligger hon i soffan och sover och jag sitter här och bloggar samt kollar min mail.  

 

Inte förrän jag kom till Emma och Danne så insåg jag hur mycket jag saknar Henke, Att jag inte kan inse hur bra jag har det egentligen. Jag tycker det är skönt att få vara själv men ärligt, jag skulle inte kunna tänka mig ett liv utan honom. Han fyller min dag med allt som behövs för att fylla den. Jag kommer passa på att njuta nu medans jag är själv för han kommer hem på onsdag natt och sen vet man inte hur lång tid det tar innan vi får egen tid i gen.

Nej nu ska jag ta en kvälls macka och sätta mig i soffan med Nova innan jag ska sova för i morgon kommer Jonna och kanske Tommy på besök. Ha det gött nu!

 

Kvällens bilder!

 

Hemma hos Emma & Danne!

Sigge

 

Nova & Kimi!

 

Utsickten från deras balkong!

 

Lilla Nova!

 

 

All kärlek till er där ute!

 


Kommentarer
Postat av: Maria

Oj vad stor Sigge har blivit. Tiden går så fort!!

2009-05-13 @ 14:00:06
URL: http://mariamaroskas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0