Lördagen den 30/5-09


I dag har det varit kul, dagen började med en cigg och att ta ut Nova. Sen va det dags för att vattna blommorna i alla rabatter och sen gick jag, Izze och Nova iväg till tekten för att plocka blommor. När Karin hade bakat mjukkakorna så käkade jag frukost och sen passade jag på att vila medans Nova sov. Vid 17:30 så kom Karin och Kjells kompisar cyklandes så då käkade vi. Deras son kom 15 min senare på moppen och sen va de här till 23:20 , det va trevligt att äta och prata som vi gjorde men jag gick iväg lite däremellan. Henke va på skula med lille bror och Céline, han skickade kort på sig och jag säger bara det fan vad solbränd han är. Vi hade 38:6 i skuggan så det va jätte varmt i dag, nu har Karin och Kjell gått och lagt sig så nu ska jag kasta mig i säng...Natti natti!

Dagens bilder!



















All kärlek till er!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0