Lördagen den 23/5-09

Hej hej!

I dag så va det dags för bröllop mellan Hanna och Jason, det va ute i Svedvi Kyrka som ligger i Hallsta. Vi hämtade upp Djävulsjerker vid ICA Stens och så bar det iväg till Hallsta, när vi väl kom fram så va det dags att gå in i kyrkan och jag hamnade på tredjeraden mellan två tanter från kyrkan så det va ju mindre kul men det gick. Det va fint i den lilla kyrkan och Hanna och Jason va så fina ihop, de hade först två låtar på via stereon sen va det dags för prällen att snacka lite och så sjung vi där i mellan.  När allt va klart så fick man ta kort och sen gick vi alla ut och knäppte mer kort på brudparet, jag träffade Vicky, Agneta, Carro och Eva-Lena utanför så det va kul. Vi pratade lite och sen smög jag och Vicky iväg för att röka när vi va klara så gick vi och knäppte mer kort sen gick vi till bilen för där va Henke och Nova. Vicky och Agneta gosade med Nova så pratade vi lite innan vi åkte hemåt, när vi släppt av Djävulsjerker så åkte vi och köpte fikabröd och sen bar det iväg till svärmors stuga. Vi satt och fika och snacka ett bra tag sen åkte vi hem. När vi kom hem så kom Danne och Tommy hit och vi satte oss och kolla på film men mitt i filmen så ringer det på dörren och där står Sandra S. Jag, Sandra och Nova går till turken och köper cigg sen sätter vi oss utanför mig vid lekparken för att prata lite . Nova springer som en dåre fram och tillbaks sen gräver hon massor i sandlådan så det va ju synd att jag inte hade kameran med mig för hon ser ju så rolig ut…ha ha ha… När vi va klara så gick jag hem och hon hem till sig sen satte jag mig på balkongen och snackade med syrran och Sofia i telefonen och nu ska vi iväg på Race så ni får ha det så bra…

 

Dagens bilder!

Bröllopet!

Vicky och Nova

 

Vicky, Nova och Agneta

 

 

 

Hos svärmor!

Nova och svärmor/Maggan

 

 

Hemma hos oss!

Henke, Danne och Tommy 

 

 

Kärlek till er alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0