Lördagen den 16/5-09

Hej! I dag så va det en stressig dag, när jag va klar och hade varit ute med Nova för andra gången så körde Henke och Nova ner mig till stan. Jag mötte upp Sandra M och hunden Charlie så gick vi och käka på chic chic . När vi va klara så gick vi till Skive Börsen för att lyssna på Svennebanan och sen gick vi till Guldfynd för att leta dop present. Sandra åkte hem och jag gick till skrapan för Henke skulle hämta upp mig, när han kom så åkte vi till ICA Maxi för att handla lite och sen va det raka vägen hem. Henke gjorde sig i ordning och så kom Risvall och hämtade honom. De skulle på jobb fest, jag fixade lite här hemma sen gick jag ut med Nova igen och då kom Hanna och Jason. Vi snackade för fullt och sen satte vi igång och laga mat. När vi hade käkat så vilade vi lite och så kom Henke hem vid 20 tiden lagom tills vi skulle fika. När vi fikat klart så satte vi oss och kolla på Eurovision Song Contest och jag må ju säga att jäklar vad vuxen jag kände mig som satt och kollade på det. Henke gick och la sig efter en stund för han mådde illa men vi satt och tittade klart på programmet, men jag må ju säga att Norge va ju inte så bra att de skulle vinna. Själv så röstade jag på Island och Azerbaijan men de kom 2-3 så de får väll vara glada för det. Ha det gött nu!


Dagens bilder!


På stan med allas våran Sandra!

 

Hemma hos oss!

Hanna, Nova och Henke

 

Jason

 

Nova

 

Våran fika:

Glass

paj

Glass

Bär

sås

 

 

Nu tittar vi på Eurovision Song Contest!






Azerbaijan










All kärlek till er!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0