Fredagen den 29/5-09

Hej alla glada bloggare!
I dag så åkte jag och Nova ner till stan för att vänta på buss nr 16, vi skulle till djur kleniken för att vaccinera Nova för nu är hon 12 veckor. Men när vi kom till stan så skulle inte bussen gå förens 35 minuter och då skulle inte vi vara framme förens vid 11 och det skulle bli allt för tajt för oss eftersom bussen till Uppsala skulle gå 12:40. Henke hämtade upp oss vid stan och så åkte vi iväg för att vaccinera henne. När vi va klara med det så åkte vi hem och hämtade min packning och sen iväg för att äta lite. När vi va klara så åkte vi hem så Nova skulle kunna vara lös en stund innan den långa färden till Hälsingland. Sen körde Henke oss till stationen och hjälpte mig med packningen, vi åkte bussen till Uppsala och där bytte vi till tåg som åkte till Ljusdal. När vi äntligen kom fram så kom kusin fru Karin och hämtade upp oss. Vi åkte för att träffa Daniel och sen körde hon hem mig till faster och farbror, när vi kom hit så lekte rottis valpen Piggy och Nova för fullt sen när Karin och Piggy åkte hem så började Nova och Izze att leka för fullt. Min farbror Kjell lagade mat till mig och efter det så va det dags för mer bus. Nu har hon sovit och busat för fullt så nu är det dags för natten. Ha det nu så bra så höres vi kram kram



Dagens bilder!







Nova och Piggy leker för fullt!









Nova och Izze busar!
















All kärlek till er!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0