Fredagen den 22/5-09

Hej!

I dag har det varit ganska lugnt, när vi vaknat så gick Henke ut med Nova sen va det mat, lek och sömn medans jag och Henke gjorde oss klara. Jag mötte upp Sarah på konsum på skallis och Henke åkte hem till Danne. Jag och Sarah snacka, käka och snacka lite till, hennes kille va också hemma och vi hade alla trevliga samtal ihop. Sarahs killes bror kom med sin hund strax innan vi skulle åka så då fick Nova leka lite innan vi drog med Kifa. Kifa är en blandning mellan Rottweiler och Pitbull hon va kanon fin och grymt snäll, de hade så otroligt kul ihop så det måste göras om. När Sarah skulle till jobbet så körde hon hem mig och Nova och när vi kom in så slocknade Nova direkt. Jag satt vid datorn och kollade in Cesar på nätet sen kom Henke och Danne med mat från IBBES. Vi käka och sen kollade vi på film den heter  X-Men Origins Wolverine och den va skit bra rekommenderar den starkt. Den är inte som de andra X-Man filmerna, när vi kollat klart på den så började vi kolla massa trailers så vi vet vad som kommer att komma och jag säger bara så här den nya Transformens måste man bara se för den är grym. Jonny kom efter en stund och de började leka med Nova medans jag snacka i telefonen och pysslade med mitt. Vi åkte till Jospeed för att hjälpa Risvall med hans Evo, han skulle ha upp den på en biltransbort men det är ingen motor i hans Evo så de fick lov att putta den och det va inte det lättaste. Nu har vi kommit hem och det är dags för nästa film som heter CRANK 2 HIGH VOLTAGE. Ha det nu så bra så höres vi kram kram!

 

Bilder från dagen!

 

Hemma hos Sarah !

Sarah med sambon


Nova!

 

Kifa och Nova!

 

Hemma hos oss!

Danne

 

Jag och Nova myser i fotöljen

 

På Jospeed!

Henke, Risvall, Danne och Jonny

 

Någon jävel som har repat Risvalls bil texten KUKpå ena bakdörren

 

Bort med fronten så de lättare ska få på bilen

 

Efter mycket slit och tänkande så fick de tillsist upp bilen.

 

Kärlek till er alla!

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0