Fredagen den 15/5-09

Hej hej!

Dagen började med promenad och mat sen va det dags för att tvätta. Syrran och barnen kom till lekparken utanför oss vid 10 tiden så då gick jag och Nova ut till dem. Vi lekte ett bra tag så gick vi in vid halv 12 tiden, jag och Jonis gick ner till tvättstugan medans syrran gjorde mat. När vi kom upp så käka vi och sen härjade Jonis runt lite innan de gick hem så han kunde sova. Jag och Nova la oss på sängen och sov från 13:30 – 15: 30. När vi vaknat fick Nova lite mat och sen tog vi en promenad till syrran där hon röjde runt i sin takt, Henke kom till syrran vid 17 tiden och då satt vi och snacka lite sen va det ut med Nova så hon fick göra sina behov. När kl va närmare 18 så åkte vi allihopa hem till Mathilda och Tony för att fika och snacka. Diva morrade och hade sig till Nova i början sen lekte de som bara den. När de hade härjat i ca 2 timmar i streck så fick Nova lägga sig i buren och hon slocknade direkt. Sen när hon vaknat så lekte de lite till innan sen blev det lite gruff mellan dem, Nova strosa omkring och Diva för sig själv sen slockna Nova i soffan bredvid mig och Mathilda. Nu har vi kommit hem och Nova är igång igen men vi får se hur länge hon orkar. Ha det nu bäst kram kram.

 

Bilder från dagen!

 

Ute i lekparken!

 

Jonathan hjälper moster/mig i tvättstugan!

 

Hemma hos Mathilda och Tony!

 

Hemma gosar med husse!

 

Några bilder på Signe!

Jag kan tänka mig att ni undrar vart hon har tagit vägen eftersom jag hade massa bilder på henne i början av bloggen. Hon och matte hennes flyttade nämligen till Umeå men nu har de flyttat tillbaks till Västerås. Jag förstår om ni undrar vad som hänt med hennes öron, jo det är nämligen så att Matildas kompis va hundvackt och medans hon hade Signe så tejpade hon hennes öron fasst hon inte vet hur man gör så det är därför som Signes öron är så här. Men förutom att hennes öron är pajade så är det samma goa hund, lite vildare kanske men samma goa vove!


 Signe innan flytten!

 

Signe i dag!



Kärlek till er alla där ute!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0