Fredagen den 1/5-09

Hej alla där ute!

I dag har det varit stressigt på jobbet, jag hade intro med Patrik sen när han gick så fixade jag med alla papper och räkningar och ringde samtal för att få allt fixat tills jag kommer tillbaks till jobbet den 3 juni. Ja nu har jag semester fram till des eftersom vi får hem Nova i morgon, när jag slutade så kom Henke och hämtade mig. Vi skulle åka och byta tillbaks två bord mot två stolar på IKEA men beslutade att åka till hamnen först eftersom det va så fint väder. Vi va vid hamnen ett tag där vi sola, käka glass och snacka sen åkte vi till IKEA vid 16 tiden. När vi va klara där så åkte vi hem med stolarna och sen va det raka vägen till Kolsva för att hämta Risvalls bil för vi ska åka långt i morgon och då är det bättre med en bensin snål bil. När vi åkte hem så stannade vi till vid ICA Maxi och handla lite sen hem för att fixa till lägenheten så den är valpsäker. När vi va klara med det så åkte vi till syrran för att lämna biljetter till sommarlans och så hämtade vi upp Anders för vi skulle kolla på Race men fan vilken flopp det va. Dåligt med bilar och sen va vi sena till Racet, när kl va 23 så åkte vi hem med Anders och sen körde vi Pär till högskolan för han skulle träffa polare där. Nu är vi hemma i gen och Henke har lagt sig så jag ska gå och göra honom sällskap för i morgon blir det tidigt. 

 

Bilder!!!

 

Jag & Henke solar lite vid hamnen

 

 

Hos Risvall!!!

 

Henke, Risvall med minsta dottern Estelle

 

Isabelle

 

Estelle

 

All kärlek till er

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0