Vad vet vi om varandra!?

Tre jobb jag haft/har i mitt liv:
1. Personlig assistent 2. Butiksbiträde 3. Städerska

Tre platser där jag har bott:

1. Västerås 2. Stockholm 3. Västerås

Tre serier jag gillar att se på TV:

1. Criminal minds  2. Brothers & sisters 3. The mentalist  

Tre favoriträtter:

1.Surströmming 2. Kött med Strips och bea sås 3. Syrrans Pasta sås

Tre platser där jag helst skulle vilja vara just nu: 

1. I soffan med Henke 2. I hälsingland med min faster Karin 3. Med Jonathan 

Tre personer som jag tror kommer att betätta lite om sig själva:
1. Maria Maroska 2. Jonna 3. Sofia

Tre ställen jag besökt: 

1. Frankrike 2. Spanien 3. Monaco

När gick du upp i dag?
Kl 06:30

Diamanter eller pärlor?
Pärlor (för Diamanter glänser för mycket)

Senaste filmen du såg på bio?
Arn tempelridaren

Vad åt du till frukost?
Macka och te

Vad är ditt / dina andranamn?
Andrea

Vilken mat gillar du inte?
Pölsa och Lever klarar jag bara inte av.

Vilken är din favorit-CD för tillfället?
Tiesto Element of Live

Vilken är din Favoritmacka?
Chebatta med tonfisk röra

Vilka mänskliga drag kan du bara inte med?
Falskhet / Oärlighet

Vilka är dina favoritkläder?
Mina svarta Aladin byxor och min vita luvtröja

Om du fick åka vart du ville vart skulle du åka då?
Till Thailand med Henke

Favoritklädmärke?
Peak så klart

Var vill du dra dig tillbaka?
Till ett vitt litet hus i grekland. Ligga i en hengmatta och ha min älskade och våra 2 hundar.

Favorittid på dagen?
Morgonen en ledig dag i Henkes famn i sängen.

Vilken är din favoritsport att se på?
Sport bläääääää

Coca Cola eller Pepsi?
Inget , man får ju kolsyra i näsan

Är du en morgonmänniska eller nattuggla?
Nattuggla, gillar inte att gå upp på morgonen

Några spännande nyheter att berätta för oss?
Nej tyvär inte, eller ja kanske för dom som inte vet så kommer vi få tillökning till sommaren :)

Vad ville du bli när du var liten?
Ärligt jag kommer inte ihåg. Rik antar jag men vem vet.

Bästa barndomsminnet?
När jag syrran och pappa va uppe i hälsingland på somrarna och vintrarna.

Varit med om en bilolycka?
Japp ena gången i sthlm och en gång med pappa om man kan kalla det för olycka.

Favoritdag i veckan?
Förr va det Fredag för man va ledig dagen efter men i dag så är det nog dagen före ledigheten.

Favoritblomma?
 tulpaner/ rosor de luktar så otroligt gott.

Vem fick du senaste mailet från?
Madde

I vilken affär skulle du välja att utöka ditt kreditkort?
Peak afären i gallerian så klart

Läggdags?
När jag jobbar kring kl 24 och när jag är ledig kring kl 01-03

Senaste personen du delade en middag med?
Henke

Vad sysslar du med just nu?
Svarar på dessa frågor så folk får ett hum om vem jag e

Favoritfärg?
Svart, Vit

Hur många tatueringar ?
Två men förhopningsvis en tredje på väg

Så förhopningsvis vet ni lite mer om mig nu..Ciao!!!!




















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0