Torsdagen den 26/3-09

Hej hopp allihoppa. I dag efter jobbet så åkte jag hem och vilade en stund för jag hade knappt sovit på hela natten eftersom jag bara legat och hosstat. Vaknade snabt av att Henke kom hem och gav mig en puss och sen åkte han igen, jag satte mig och åt frukost kl 13:30 sen klädde jag på mig och gick över till syrra. <jag hämtade upp vagnen och Jonathan så gick vi till afären för att hämta ut paket, när vi skulle hem ville Jonis sitta i vagnen så han fick ha paketet i knät. Jag lämnade av han och paketet sen gick jag hem för att duscha och slå in paket, när jag kom hem så fixade jag med paketen och sen kom Henke hem och jag hoppade in i duschen. Vi gick över och då va mamma redan där, vi fikade och pratade medans syrran och Jonis öppnade packet. När kl va kring 18 tiden så ringde det på dörren och där stog min moster och morbror, vi fikade lite till och Jonis fick fler paket att öppna. Sen vid 19 tiden så gick jag och Henke hem, vi kasstade oss i soffan och kollade på film sen gick vi och la oss. CIAO!!


JONATHAN STORT GRATTIS PÅ 2-ÅRSDAGEN MIN LILLA ÄLSKLING!!!!!






Henke och Mathias.



Jonathan och syrran försöker bygga ihop arbetsbänken som han fick


Nu har min moster och morbror kommit. Gun och Lee




Jonathan öppnar paketen han fick av dem


Mamma och syrran.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0