Torsdagen den 26/2-09

I dag va jag på stan med syrran,Sandra L och Sofia. När vi möttes på stan så gick vi och käka på chic chic, vi fick även selskap av brukaren och Sandra S. Vi satt ett bra tag och snacka och käka sen gick jag , Jonathan ,Sofia, Sandra S och brukaren ut och prata lite innan jag och Sofia,Jonathan gick iväg för att kolla i lite butiker. Mötte upp syrran senare och sen skildes vi åt igen...När vi handlat klart så åkte jag hem , och då ringde en uppfödare så vi satt och snacka ett bra tag sen gick jag över till syrran. Henke hemtade mig där och så åkte vi och handlade, när vi va klara så åkte vi hem med sakerna och sen hem till syrran. Syrran gjorde slingor i mitt hår..ler..Fan jag ser ut som en morot i huvudet...haha.. Sen va det raka vägen hem och i säng.


Min brukare, Jonathan, kusin Johanna, Sandra L, Syrran ,Mathias,
Sofia och Sandra S



Sofia äter en god sallad och Sandra kämpar med att skära i hennes
macka. Ha ha ha




Mathias " lille mannen"

Ciao!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0