Torsdagen den 19/3-09

I dag har jag jobbat och när jag slutade så kom Henke och hemtade mig.  Vi åkte till hans garage och han hade isär något till bilen, sen åkte vi till Egson för han skulle lämna in det och jag satt i bilen och väntade, efter 35 minuter kom han ut till bilen så åkte vi hem. När vi kom hem så tjafsade vi lite och sen gick jag över till syrran. Vi tog en promenad vad ankdammen innan de kom hem till oss. Vi har varit hemma hos oss sen des och vi har fikat och lekt massor. Henke och Anders har bara suttit och spelat PS3 . Matilda kom hem strax innan 21 tiden och sen åkte hon till Pär för att lämna ett par vantar som hon glömt. Nu sitter jag här själv och plinkar på tangentbordet, nej nu ska jag sätta mig i soffan och kolla på tv ett tag för den är entligen ledig. Kram och godnatt på er CIAO!!!!


Familjen samlade vid ankdammen..






Syrran och Jonis sitter och spelar på datorn


Matilda och Jonis sitter och ritar..


Nu är syskonen Björklund nerpackade i tvillingvagnen
och ska åka hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0