Torsdagen 12/3-09

När jag slutade jobbet så gick jag till syrran och vi käkade frukost. Jag va där fam till 10 sen gick jag hem, jag la mig och sov och sen kom Henke hem vid halv 2 tiden och vi snackade ett tag sen åkte han tillbaks till jobbet.


Jonathan mötte mig i dörren med hans tracktor.


Jonathan och Mathias.

Vi fikade, snackade och kollade på kläder, sen gick vi upp till hennes killes lägenhet som är på samma gård.
Jag duschade och gjorde mig klar sen kollade jag på film"Låt den rätta komma in". Sen körde Henke mig till ICA Ettan och där mötte jag upp Jonna och så åkte vi till Maggan för att hämta en dötts anons, och sen vidare till Sandra M.

Nu hemma hos Sandra M!


Sandra M, Jonna och jag


Sandra och Jonna diskuterar..ler..


Snacka om att man ser sliten ut....

Där va Charli och sen har hon skaffat en kanin, vi fikade lite till och snacka sen åkte jag och Jonna vid halv 10 tiden. Jonna körde mig till garaget där Henke va sen åkte hon hem, jag , Henke och Danne snackade lite sen åkte vi hem och gosade en stund.


Haha Jonna så du ser ut..ler..


Sandra och hennes saft..ler..


Söta Charli


Här är kaninen...Tiquila

Ciao!!!1

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0