Tisdagen den 3/3-09

När jag slutade jobbet i dag så va jag kvar till kl 10 då gick jag ,Sofia och brukan ner på stan. Jag lämnade dem när jag skulle hämta ut min jacka sen gick jag in på Åhlens och köpte födelsedags presenter till Jonathan. Jag gick till Zetterlunds och hittade en grymt bra present men den va så dyr så jag ringde mamma och fråga om jag skulle köpa den från oss båda så delar vi på summan och det tyckte hon lät som en bra idé. Sen köpte jag lite fikabröd och gick över till syrran en snabbis och fika ,sen när jag såg att kl va 12:30 så gick jaag hem för jag va dötts trött . Jag han inte mer än in och lägga mig i sängen så sov jag, jag vaknade vid 17:20 och då ringde jag maria maroska och blev tillfrågad om jag och syrran skulle med och luncha i morgon och sen vidare till busborgen. Jag ringde syrran och kolla men hon skulle återkomma med det senare under kvällen för hon vet inte hur Mathias mår. Henke kom gem 17:45 och då kramades vi lite sen frågade jag honom om inte han kunde dammsugamedans jag gjorde mat och han stälde sig och dammsög utan problem. När kl va halv sju så bad jag honom fixa klart maten medans jag duscha och gjorde mig klar för jobbet ohc det gjorde han. Sen körde han mig till jobbet och han åkte vidare till garaget. 


Min älskling dammsuger.


Här står han så snällt och lagar mat. . .Ler. . .Jag har det så bra..

När jag kom till jobbet så satt jag och brukarn och snacka lite och sen laddade jag hem Mario Forever till honom så nu sitter han och spelar det för fullt och själv sitter jag här och klinkar på min lilla älskade dator...Ler...



Sitter han och spelar Mario Blocks


Det e ganska kul att spela må jag säga...


Här sitter jag och klinkar på min dator..ler...

Ciao....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0