Tisdagen den 24/3-09

Efter jobbet i dag så åkte jag hem och käka sen satte jag mig vid datorn och spelade lite på King. Sen lagade jag lite mat till mig vid 12 tiden och pratade med Hanna om allt och ingenting. Vi bestämde att vi skulle ses den 18 April, de kommer till oss och äter och kollar på film. Jag gick sedan och la mig efter samtalet och jag han väll sova i ca 2 timmarsen kom Henke hem och la sig med mig. Jag gick upp kl 17:30 och fick då reda på att jag inte behövde gå till jobbet förens vid halv tio så det va lite skönt. Jag och Henke käkade lite och kollade samtidigt på filmen "Australia ". Men jag han inte se klart den innan jag blev tvungen att åka till jobbet. Så nu e jag här och jag och brukaren sitter vid varsin dator och spelar. Kram på er CIAO!!!!

Filmen Australia bör ni se. Jag sekomenderar den värkligen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0