Tisdagen den 17/3-09

Hej alla glada! I dag har det varit som det brukar... Inte så mycket som hänt, syrran väckte mig och Matilda vid halv 10 tiden.Vi käkade lite fukost och sen va det full rulle.Jag tog en snabb promenad runt gidde sen  kl 14 så gick jag till dagis och hämtade Jonis, han blev jätte glad av att se mig. Vi gick till Anja och mötte upp syrran och Mathias sen gick vi till affären, och när vi va klara så gick jag hem. Henke kom hem vid 5 tiden och han va trött så han la sig en stund medans jag gick till mamma för att lämna en flekt till Anders. Vi tog sälskap ner till vägen och där skildes vi åt, jag gick hem och lagade mat sen kom Matilda vid halv 8 tiden. Vi har käkat och sen har vi suttit vid varsit spel och spelat...ha ha ha det lär se ganska roligt ut. Nej nu ska jag och syrran spela klart sen måste jag sova för jag ska jobba i morgon ...Natti natti CIAO!!!!


Mathias sötisen


Jag och Jonis går från dagis..


Vi fassnade vid ankdammen..


Plasska i vattnet e kul...


Matilda spelar Mahjong


Henke spelar Call of Duty 4 på PS3


Jag spelar Poker på Pokerstar.com


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0