Tisdagen den 10/3-09

När jag vaknade i dag så märkte jag att illamåendet va borta men jag har fortfarande magknip, jag undrar vad jag kan ha fått det ifrån?. Jag har tagit det lungt i dag för jag e rädd för att må illa igen, sen ska jag tvätta kl 13-16 och sen är det inte långt kvar tills man ska iväg till jobbet. Henke och lillebror "Micke" skulle till garaget efter jobbet och plocka bort motorn på "Nisse". Jag har kollat på film och plockat lite men det finns inte så mycket att göra här hemma för det är rellativt städat, ja det är inget bra väder ute heller så jag drar på att gå till Ica Ettan för att hämta ut mitt paket. Nej du nu ska jag ner och tvätta och sen kolla på film innan jag drar till jobbet ha det gott allihoppa. CIAO!!!

Ni kanske inte ser men det snöar för fullt ute...Suck...



Jag har skarl på mig så jag håller nacken varm, hoppas nu att
värken ska gå över. Ganska jobbigt att jobba när man inte kan
vrida huvudet som jag vill.

Min nya badrums möbel...








Som ni ser så finns det inte så mycket att göra här hemma heller!!!!Suck"












Ha det nu gott allihoppa ses någon annan dag CIAO!!!!



Kommentarer
Postat av: Maria

Har du trist och tråkigt och vill städa så har jag ett helt hem!! ;-)

2009-03-11 @ 17:49:30
URL: http://mariamaroskas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0