Söndagen den 8/3-09

Ja du i dag vaknade jag med huvudverk i gen, jag gick ner och pratade med syrran i telefon sen gick jag ut och tog mig en cigg. Nu sitter jag framför datorn igen och Karin, Kjell, Maria, Svante med dotter sitter i vardagsrummet och snackar, Henke har gått in i duschen medans jag plinkar och plinkar. Ska väll plocka undan våra sängkläder för vi ska äta vid 11 tiden och sen åker vi och hämtar upp syrran när vi ätit klart. I dag åker hon hem med oss för Sandra L tyckte va åkte för fort så hon vågar inte åka med oss har jag hört.  Nej nu ska jag fixa lite här så vi är redo att åka..Höres senare Ciao!!!


Svante , Henke och Kjell sitter ute på alltanen.




Maria bygger en koja till Alexandra..





Nu har vi åkt och man ser ju skilnaden med snö här och hemma!


Hälsingland massor med snö och dimma.


En bit från Gävle, närmare västerås..

Nu ska jag röka och sen kolla klart på Beck med min älskade...CIAO!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0