Söndagen den 29/3-09

Ja du i dag har det varit en kanon bra dag.  Det började iochförsig ganska dåligt, jag vaknade och mådde inte bra. Jag och Henke skulle äta frukost och han frågade på en gång hur det va med mig, jag svarade då att det inte va en bra dag för jag har så ont i min nacke. Vi käkade klart och sen la jag mig i Henkes famn och somnade i soffan, jag vaknade till vid 14 tiden och då va det bara att göra sig klar för vi ska till Daniel och Emma för Danne fyller 34 i dag. När jag va klar så tog jag en Citodon och sen åkte vi. Vi åkte strax efter kl 15 och när vi kom så hade Maggan redan kommit och vi fick ett fint välkomnande av lilla Kimi mötte upp oss i hallen. . .ps Kimi är en liten mops…. Jag gav Danne blomman vi köpt och gav honom en grattis kram sen kramade jag Emma, det va så kul att se dem igen för det va bra längesedan nu. Strax efter att vi kommit så kom Sandra, Micke och Céline in genom dörren, Henke började genast ropa till Céline. Hon va lite blyg de första fem minutrarna sen va det full fart på henne. Jag tog lite kort och sen gick maggan för hon skulle iväg och dansa lite, medans vi andra fortsatte pratandet och fikandet. Vi tjejer satt i köket och rökte och kollade på inbjudningskorten som Emma gjort till dopet medans killarna satt ute i vardagsrummet med barnen och kollade på roliga film klipp på datorn. Efter mycket snack och rökpauser så va det min tur att ha lilla Sigge, och han somnade ganska snabbt i mitt knä. Jag satt med den lille ett tag sen fick Henke ta över för det blev så varmt och jag behövde även gå på toa. Vi åkte hem strax efter kl 17 och när vi kom hem så lagade vi mat och kollade på Yes Man. Den va skitrolig och det är ett under att jag gillade den för jag brukar inte tycka om filmer med Jim Carry för jag brukar tycka att han är för överdriven men den här va kanon kul. När kollat klar på den ringde jag Sandra S för att se om vi skulle komma över en snabbis eller inte men hon va trött så vi tar det en annan gång. Sandra va på väg hem bussen så hon kom utanför och vi satte oss på trappen och tog en cigg och snackade lite sen gick hon hem och jag gick in och spelade lite på King. Nej du nu har jag suttit här och bloggat en stund så nu kastar jag in handuken och spelar lite i stället för nu hat jag inte så mycket mer att berätta. Ciao!!!!

Lite bilder från dagens händelse!!!

Maggan, Danne och Henke


Micke med Celine, Sandra och Danne


 

Sigge ligger och såver


Emma och Sigge


Micke, Danne, Henke med lilla Sigge


Söta lilla Kimi


Så  nu blir det reklam för Yes Man. Ni bör se den, den är kanon kul!!!!

CIAO!!!


Kommentarer
Postat av: Henko!

Tack för en underbar dag min skatt!

Pussen....

2009-03-30 @ 08:28:03
Postat av: Maria

Vilken fin dag du verkade ha... :-)

2009-03-30 @ 08:39:57
URL: http://mariamaroskas.blogg.se/
Postat av: Maria

Alltså...jag ska till barnmorskan kl 11:00. Det är på herrgärdet.

Men det spelar ingen roll vart vi träffas? Eller om vi äter lunch på stan eller på något fik.



Du bestämmer...puss

2009-03-30 @ 10:08:23
URL: http://mariamaroskas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0