Söndagen den 22/3-09

I dag har det bara varit en slappar dag. Vi har ägnat största delen i sängen, vi va upp en snabbis och käka mini pizza men sen gick vi och la oss igen. Vi klev upp strax före halv sex på kvällen och då gjorde vi mat, Matilda kikade in en snabbis vid 19 tiden och hämtade laddare. Hon skulle iväg och kolla på Barcelona - Malaga, vi kollade på wipeuot och sen Beck. När det va slut så skickade jag in Henke i duschen och sen va det min tur. När jag kom ut så hade Matilda kommit hem igen. Jag sa godnatt och sen gick jag in och la mig, men både jag och Henke hade svårt att sova eftersom vi sovit så mycket under dagen, men efter mycket om och men så gick det. Kram och CIAO!!


Tullpanerna jag fick av Henke för någon dag sen. Nu har de slagit
ut och blivit fina..



Min trötta älskling!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0