Söndagen den 15/3-09

Hej hopp allihoppa! Nu sitter jag på jobbet framför min älskade lilla dator och kollar runt på nätet lite. Brukarn sitter och spelar Mahjong på King.com. Vi hade syrran och kompanit hemma i går och det va lika bra för Henke vägrade gå någonstans för han hade ju köpt hem PS3 så han va fasst vid tv. Vi fikade med kaffe/tee och kakor, negerbollar och hallon/tranbärs paj med sås,mmmmm det va gott. Sen busade jag och Jonis för fullt medans syrran satt framför datorn och kollade in Panduro.se. Dit borde ni gå in och hälsa på , de har massa REA jusst nu så passa på för annars är det ju ganska dyrt där inne... Nej nu ska jag sätta mig och spela lite spel på King.com . Ha det så bra så höres vi CIAO!!!!!


Bilder från igår!


Syrran och Jonis.


Mathias och Anders

Nu lite jobb bilder!


Lilla jag pratar med älsklingen i mob.Ska ut och röka.


Köksbordet, här egnar jag mycket tid, det är mycket pappers
skrivande och diskutioner vid detta heliga bord..haha

Nej du de här bilderna får räcka. 



Kommentarer
Postat av: SofiaSofia

Nu va d din tur att se glad ut=))

2009-03-17 @ 16:38:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0