Söndagen den 1/3-09

Den här dagen har varit kanon. Det började med att jag gick ut med Diva och sen satte jag igång med tvätten. Mathilda kom och hemtade Diva vid 12 tiden för de skulle iväg och träna. Jag och Henke tvättade klart och sen gjorde han sig i ordning och åkte till garaget för att träffa en snubbe. Undertiden så gjorde jag mig klar och när han kom hem så klädde jag på mig och så åkte vi ner till stan för att byta storlek på en tröja som jag köpt till honom. När vi skulle därifrån så såg jag att de hadde rea på scorret så då gick vi in där och det slutade med att jag köpte ett par skor, sen ville Henke kolla in stadium så vi gick dit och det slutade med att vi köpte en tröja , byxor till honom och en tröja till mig, sen åkte vi mot IKEA . Men när vi åkte förbi ONOFF så kom vi på att vi glömt att köpa en anten kabel så vi gick in där och fassnade vid mobilerna. Vi stod och diskuterade en stund och sen gick vi till hjälp disken, medans vi väntade så kollade vi på datorer och det slutade med att jag köpte en bärbar dator som jag kan ha med mig överallt. När vi va klara med papper och allt snack så skulle vi gå till kassan och då höll vi på att glöma sladden som vi kom dit för..ha ha, men vi köpte den med. Sen kände vi att vi inte pallade gå till IKEA som vi skulle utan valde att åka hem och det va inga problem för mig för jag ville bara få igång miin dator. När vi ätit och fixat datorn så gick vi över till Sandra S och Micke, jag visade stolt upp min dator och sen kollade vi på film. När vi kom hem så började jag plocka lite medans Henke fixade lite med min dator. Sen va det natti natti för oss...ler..


Min älskade dator som är så liten att den får plats i min handväska!



Ciao!


Kommentarer
Postat av: Maria

MEN EN SÅNDA VILL JAG MED HA!!!! :-)

Precis en sån där liten sak!!

Ge mig den...eller iaf tala om vart du köpt den!

2009-03-04 @ 07:07:57
URL: http://mariamaroskas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0