Onsdagen den 4/3-09

Efter jobbet i dag så åkte jag hem till syrran, vi gick över till Sandra L och käkade lite frukost och hon hade en sån häfftig blomma hemma hos sig. Det är den ända riktiga blomman hon har för hon kör på falska blommor av plast och tyg. Det e ju ganska smart för då slipper man vattna dem..ler..
Jag gick hem vid 11 tiden för jag skulle duscha och göra mig klar till kl 12:30 för då skulle jag åka till Aroskooperativet. Henke kom hem strax efter kl 12 så vi gosa lite och sen åt han lite innan vi åkte, när jag kom dit så stog alla och pratade  och sen bjöd dom på alkoholfri champange och tårta. Jag , Sandra S och Linda stack vid 14 tiden, vi åkte ner på stan och jag lämnade dem för att åka hem men pratade då med syrran och hon skulle ner på stan och kolla på något så jag stannade kvar där nere och mötte då upp Sandra L så vi kollade runt medans vi väntade på att syrran skulle komma. När hon kom så käkade vi på Chic chic sen tog jag bussen hem. När jag kom hem så gick jag och Henke och la oss och sov en stund så vaknade jag vid halv sju, jag gjorde mig klar sen körde Henke mig till jobbet. När jag kom till jobbet så satte jag och min brukare oss ner och diskuterade schemat och hur vi skulle göra för att få timmarna att täcka till. Sen satt jag i ca 2 timmar och räknade timmarna och dagarna  för att veta hur jag skulle lägga upp det. När jag va klar med det så fick jag veta att mamma ligger på sjukhuset men vi vet inte varför och vad som hänt så syrran skulle ringa och höra så får vi väll se vad de säger...  Nu ska jag sätta mig och spela hjärter med brukaren så ni får ha det så bra allihoppa...Kram på er CIAO!!!



Den ända riktiga blomman i lägenheten. Den heter flaskpalm och det
e ganska komiskt för den ser inte ut som en flaska...ha ha ha


Syrran och Mathias. Han va så trött för han har typ inte sovit på hela
natten, men i mammas famn så somnade han gaska snabbt


Syrran och Sandra gör iårdning så Mathias kan ligga i sängen och sova


Ha ha blev tvungen att ta kort på William sör hans morgon frilla ser ju
för rolig ut..Snacka om typpkam...haha


Våran frukost...

Det va allt för i dag kram på er alla i morgon far det upp till Hälsingland..ler..CIAO!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0