Onsdagen den 25/3-09

Hej alla glada! I dag har det varit en bra dag fram tills räkningarna skulle betalas, jag och kronolle hade kommit fram till att jag skulle betala det sissta jag hade hos dem och det va en summa på 4600 men så har man fått yterligare en räkning av dem så då blev det ju problem eftersom jag vill få bort hela skulden hos dem. Så nu får vi ta av pengarna vi sparat till hunden och även från annat...suck...... Men nu blir jag skuldfri hos dem i alla fall och det är det väll värt eller???? Ja du jag börjar fundera för som vi har det den här månaden med pengar har vi aldrig haft och det känns förjävligt. Men nog om detta nu.

När jag slutade jobbet i morse så va jag kvar här tills 10 över nio för då skulle syrrans buss åka. Jag gick ner och mötte upp henne och så gick vi till Apoteket, där träffade vi Maria och kompanit. Jag och syrran gick till banken och sen in på Zetterlunds innan vi mötte upp dem igen utanför Glitter. Vi gick till sparbanken och tog ut pengar och sen vidare till Chic chic för att fika. Vi satt och käka och fika fram till halv ett och då gick jag och syrran till Timari medans de andra gick till Viking Line. Vi mötte upp dem där när vi va klara men syrran blev tvungen att åka hem för att hämta Jonis på dagis. Jag stannade kvar på stan med maria och kompanit, vi gick och kollade lite på skor och diverse sen åkte vi alla hem åt varsit håll. Som sagt jag hade super trevligt men som vanligt när det är mycket folk så blev jag ganska tyst låten av mig. jag pratade lite medans vi fika sen lyssnade jag messt. men jag vill bara säga , att umgås med maria är så grymt kul för hon är så jäkla rolig och det kan man kalla för en tjej som har båda fötterna på jorden. Tusen tack Maria för en underbar dag. Kram på dig'

Bilder från i dag!

Mathias sov så sött i vagnen när jag mötte upp dem


ASG: Maria du e så jäkla klockren



Här sitter vi allihopa.....Maria tar kortet.




Maria och Mathias


Annet med Jonathan


Jonathan och Mathias. De är väll för söta , det skiljer 4 månader
mellan dem


 Elinor och Tom
. Tom va en
riktig liten charm knutte. Han va så glad hela tiden.´

Nu är jag på jobbet och jag kan inte sluta gräma mig över pengarna men men . Nu ska jag ta brukaren sälskap, han kolla på filmen "Låt den tätta komma in" som jag tagit med till honom. CIAO!!!!



Kommentarer
Postat av: Sofia

jobbigt att betala in stora summor men skönt när det är gjort även om man e pank resten av mån, ja gjorde d i dec, 7000 så nu slipper ja dom jävlarna å får till och med 5600 tibax på skatten=)) jippi

2009-03-26 @ 10:23:38
Postat av: Maria

Men ser du inte min mailadress i min inlägg till dig??



Jaha...men jag skickar så klart!! Jag vill ha dem galna korten!! :-)



Ses vi nästa vecka eller?

2009-03-28 @ 05:54:03
URL: http://mariamaroskas.blogg.se/
Postat av: Elinor

nämen titta där är vi!



:-)

2009-04-01 @ 12:44:57
URL: http://fundilera.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0