Onsdagen den 18/3-09

I dag har jag jobbat och kl 15 så hade vi p-möte, det gick ganska bra facktist vi va inte så många men det funka i alla fall. När jag slutade kl 16 så kom Henke och hämtade mig, vi stannade till hos syrran och lekte lite med barnen innan vi fikade.








Henke och Mathias har gå träning..ler..


Här har han beddat ner sig med Lala och dockan.


En nybadad Jonathan..


 Vid 18 tiden så åkte vi hem och vi la oss i sängen för att vila en stund men det slutade ju med att vi somnade, vi vaknade till vid 19:20 så då va det bara att kassta sig upp ur sängen för vi hade tvätttid från 19-22. Matilda kom strax efter 20 och då satt vi självklart och spelade . Hon oc jag gick ner 20:22 och fixade med tvätten sen tog vi upp en kasse med kläder från källaren som hon skulle prova. Hon kunde ha det mesta så det blir mycket packning för henne att ta med sig hem till Umeå sen..haha. Vi tog kvällsfika vid 22 tiden medans vi kollade på Dirty Sexy Money men det blev en chock när man fick veta att det va sissta avsnitet på denna serie för det slutade så konstigt. Suck min bässta serie fan fan fan.

Här kommer en liten resume på vad som hände för er som missade den:

En blödande Simon Elder förs hem till Darlings för läkarvård. Där berättar han för Nick allt om vad han har emot familjen Darling och hur han nästlat in sig i deras, och Nolas, liv.

Nick förvånas också av Darlings nya bakslag. Den här gången är det hans egen fru Lisa som ställer till det, med att hota att avslöja klanens alla små hemligheter i en bok. Just när han lovat Karen sin eviga kärlek!

Lisa verkade ångerfull och ville ju bara ha tillbaka sin man. Karen föll nerför trappan och fick missfall.

Nola hittade till slut sin bror, och sen också Jeremy - som just friat! - till sängs med en sköterska. Känns som att Lucy Lius historia i den här serien åtminstone är över.

Men hur vågar de avsluta med en cliffhanger som att berätta att Nicks far fortfarande är vid liv? Gah...




Ja du med ilska i mitt hjärta över att de lagt ner en sådan kanon serie är jobbig, och anledningen till nerläget är för att de började sina med tittarsifror. Men vi som bara älskar serien vad händer med oss då??? Ska inte vi ha något att säga till om.  Nej fy fan nu har de lagt ner för många bra serier. Och det här tog priset, snart vågar man ju inte kolla på nya serier för vem vet de kanske lägger ner dem med. Suck från en besviken Dirty Sexy Money fantasst...

Nej du nu e jag för besviken för att skriva något mer. CIAO!!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0