Onsdagen den 11/3-09

I dag är det en välldigt jobbig dag, jag har gått och varit deprimerad både i går kväll och i dag. Jag har försökt med allt, städa , plocka och kolla på tv men det är inget som hjälper. Sen började jag fundera lite och kom då fram till att det är ju den 11 Mars och det förklarar ju allt och samtidigt inget. Jag har kommit underfun med att jag hamanr alltid i depretion i Mars och det är alltid när det närmar sig den 12 för det är det datumet som min pappa dog. Jag har inte kunnat förstå varför jag blir depremerad då men så är det och vad jag än gör så blir jag inte av med det.  Jag känner mig sviken och det slutar med en olustig kännsla som jag går och bär på i någtra dagar sen är känslan borta igen som om den aldrig funnits. Det är ganska sjuk igentligen, men sen har jag funderat på varför jag inte går ihop eller rättare sagt drar mig undan lite för pappor och det kan ju på något vis ha med min pappa att göra jag vet inte. Det är inte så att han varit elak , min pappa alltså men jag tror att det har med att han försvan ur mitt liv och på något sjukt sätt så har jag bara svårt för andras pappor. Jag har även märkt att jag börjar dra mig mer och mer tillbaks när det gäller folk, och där kan man ju också fråga sig vad det beror på. Jag gillar att vara blena folk men på något sätt så käns det som att jag håller mig lite på sidan. Jag lyssnar och analyserar när folk pratar istället för att vara med i konversationen, eller är det bara så jag uppfattar mig själv??

Ja du det är inte rätt dag för mig att analysera men jag kan inte låtabli. Jag vet att om pappa fick välja så hade han inte lämnat oss. Men jag kan inte låtabli att känna mig så otroligt sviken av honom, ja jag vet det är omoget tänkande men som sagt jag kan inte styra mina känslor. Det blir bättre om några dagar det vet jag men det är bara så otroligt jobbigt att gå och må så här.  Nej nu ska jag sluta tänka och bara uppeh¨lla mig själv med något frågan e bara vad? Jag går nog över till syrran för är det någon som lyckas få mig glad och på andra tankar när jag mår dåligt så är det underbara lilla Jonathan.  Nej du vi får höras en annan dag när jag mår bättre för nu orkar jag inte sitta här rakt upp och ner. Det susar förbi för mycket tankar i mitt huvud när jag bara sitter så här...
Ha det så bra och hoppas ni mår bättre än jag . CIAO!!!!


Jag vill ha dig tillbaka. Jag vill ha dig här. Jag saknar dig så jag håller på att bli galen. Imorgon är det 10 år sedan du lämnade oss. Nu sitter jag här och mina tårar rinner på min kind. Att det finns så mycket tårar, det visste jag inte. Aldrig ska jag sluta älska dig!


Kommentarer
Postat av: Älsklingen :)

Jag finns här för dig babe å de vet du!

Jag älskar dig, du är mitt allt...

2009-03-11 @ 22:49:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0