Jobbet kl 19-08 den 11/3-09

Ha ha ha , så kom man till jobbet kl 18:45 och blir  ute låst. Brukan kan inte öppna dörren innefrån så jag ringer upp Sarah. Hon åker till Malin och hämtar nyckeln och sen hit till jobbet så jag kommer in. Jag kom in 19:40 det va lite kul att det kan bli så tokigt ibland.  Jag har inte blivit bra i nacken ännu men jag kände att jag och brukarn behövde prata om vissa saker gällande jobbet. Det finns inte så mycket man kan göra jusst nu för han är sjuk, så då sitter jag här inne i assistentrummer och plinkar på datorn. Nej nu ska jag se hur det går för honom och om han behöver något. Ses om ett tag ..CIAO!!!!

Ja du det har inte hänt mycket här så vi får väll säga god natt för nu läggre jag mig eftersom han sover som en stock..ler..Natti natti.

En liten historia!

Det här hände på nattåget mellan Luleå och Stockholm.
En man och en kvinna fick dela sovkupé. De hade aldrig
träffats förr, men det skulle nog gå bra ändå. Natten kom
och de kröp till kojs. Hon i överslafen och han i underslafen.
Mitt i natten vaknar kvinnan och fryser, så hon lutar sig över
kanten och väcker mannen: "Ursäkta mig, men jag fryser och
undrar om inte du skulle kunna hämta en filt åt mig?"
"Jag har ett bättre förslag:" säger mannen. "Vi kan ju låtsas
att vi är gifta." "Javisst", fnittrar kvinnan förväntansfullt.
"Bra, då kan du hämta din jävla filt själv!"








 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0