Min älskade du gör mig HEL! :)

Den dagen jag träffade Henke för första gången va hemma hos Sandra S och Micke. Jag kom hem till dem och då hade de Maggan och Henke där. Jag tyckte han va så snygg redan förstagången jag såg honom. Men det va inte förren senare som vi började snacka och umgås. Sandra tjatade om Henke väldigt mycket, om hur bra vi skulle ha det och att vi passa så för varandra. Visst kan jag hålla med henne nu om att det är det bästa som har hänt mig.

Som många andra tjejer så har jag varit en som alltid fasnat för skit killar pga speningens skull men efter sissta förhållandet så hade jag nässtan gett upp hoppet för att jag någonsin skulle få bli lycklig och ha det bra. Jag hade till och med intalat mig att det va mig det va fel på eftersom mina förhållande inte funka, men det kan jag glädeligen säga i dag att så är det inte. Det gäller bara att hitta rätt kille/tjej och det är då inte lätt, men om man börjar med att försöka våga sig på något nytt och inte bara gå efter utseende och späning så kommer det att gå bra.  

Jag har äntligen hittat mannen i mitt liv, han gör mig hel, han finns när jag behöver prata, luta mig mot en tröstande arm och han acepterar att jag har svårt att lita på killar. Han älskar mig och han visar det så tydligt. Jag är hans allt och det käns så underbart.  Han får mig att sakta öppna mig när det gäller känslor och tankar jag har.

Jag trode aldrig att jag skulle kunna känna så här för någon, jag har alltid sagt att jag aldrig kommer att förlova mig .För ärligt hur kan man veta att man vill leva med den här mäniskan resten av sitt liv. Men tro mig man känner när man hittat den rätta ,att man inte klarar ett liv utan honom/henne.

Visst många säger att om man har ett fasst förhållande/seriöst förhållande så kommer man aldrig mer få känna pirrningarna i magen när man blir nykär och man kommer aldrig att få kyssa en ny kille/tjej.

Jag kan ju säga så här, varje gång jag ser Henke så pirrar det så där mysigt i min mage, och när jag ser hur glad han är att se mig så blir jag helt varm inombords.Jag skulle inte välja bort det jag har för att få kyssa någon annan, hans läppar är så underbart mjuka och seusuelle. Henke jag älskar dig i går , i dag , i morgon och för alltid. Jag kan inte se mitt liv utan dig, jag vill vakna brevid dig varje dag för rästen av mitt liv. Du är min bättre halva med andra ord du gör mig hel.

Jag ringde Henke i går och då säger han till mit "JAG ÄLSKAR DIG SÅ OTROLIGT MYCKET" jag sa att jag älskade honom också men då sa han. "JAG ÄLSKAR VÄRKLIGEN DIG SÅ OTROLIGT MYCKET". Jag blev så lycklig när jag fick höra det, jag blev helt varm innombords. Det kallar jag för en underbar kille som vågar berätta vad han känner för sin tjej och som vill ha henne med sig helatiden. Det är min underbara Henke. :)
 
Jag vet inte hur jag ska kuna förklara så ni förstår hur lycklig jag är med denna man. Men hur som så hoppas jag att alla läsare ska få känna av den här lyckan som jag har och att ni ska få dela eran kärlek med någon som besvarar den..



Inte den bässta bilden på Henke men för mig är han alltid vacker..ler
 Puss min älskade !


Aldrig trodde jag att någon skulle förstå
Aldrig trodde jag att någon skulle lyssna
Aldrig trodde jag att någon skulle bry sig
Aldrig trodde jag att det fanns någon som du!

Kärleken kommer och kärleken går, ingen kan tyda dess lagar.
Med dig vill jag följa i vinter och vår och all min levnads dagar.
Mitt hjärta är ditt, ditt hjärta är mitt och aldrig jag lämnar det åter.
Min lycka är din, din lycka är min och gråten är min när du gråter.





Kommentarer
Postat av: Älsklingen :)

Du är så söt min skatt!

Jag älskar dig mer ;D

2009-03-03 @ 22:59:51
URL: http://hEnKo-rules.eu
Postat av: Maria

Jag förstår precis hur du menar. För Henke Rockar fan fett!

Han kommer ta dig i med och motgångar och låt honom hjälpa dig att läka i själen.

Det du hittat i Henke har jag hittat i Nicke den här som faktist älskar en för den man är. Som faktist hjälper än med att bara finnas.

Ta hand om Henke älska honom varsamt...

Ni rockar fett tillsammans... det är bra!

2009-03-04 @ 07:21:55
URL: http://mariamaroskas.blogg.se/
Postat av: jessica

Ler stort. Jag kommer att ta hand om honom. han är mitt allt och han kommer aldrig behöva ångra att han träffa mig...ler kram kram

Postat av: wiiwa

Jag minns att du berätta om nån skitsnygg kille hos Sandra.. inte visste jag att det var Henke =)

Så glad att ni har varann =) Klart du ska med nästa gång! Kram!

2009-03-04 @ 22:22:26
URL: http://wiiwa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0