Måndagen den 9/3-09

I dag har jag jobbat och när jag slutade så åkte jag hem till Sandra S för att lämna nyckeln till jobbet. Jag och Sandra tog oss en cigg och när jag skulle gå så började Celine att spela på sitt piano...Hon Rockade fett..ler.. När jag sedan kom hem så började jag städa lite men det va inte lätt för jag har nämligen fått nack sperr . Henke ringde när han slutade vid fem tiden och då åkte vi till IKEA för att köpa en hylla till badrumet, Det blev jätte bra när vi fick iordning allt. Sen la vi oss o sängen och kollade på tv en stund och sedan hoppade jag in i duschen och på med Alovera på nacken och en halsduk. Jag har haft magknip sens vi va på Ikea och det gick inte över, måde illa och hade svårt att sova. Jag vaknade vid 3 tiden och spran då till toan, ha ha det sruta ut från både mun och bak och sen försvan illamåendet men magknipen har jag haft hela natten. CIAO!!!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0