Måndagen den 30/3-09

Heeeej!

I dag har det varit full fart, dagen började med lite blogg läsande och sen va det ju det här med tvätten som suger så hårt men måste göras i alla fall. När den va klar vid 16 tiden så kom Sofia T hit med sina två schäfrar. Vi satt och snackade med en varsin kopp te i handen och när Henke kom hem så ställde jag mig och laga pannkakor. Vi satte oss och käka medans vi fortsatte prata hundar, det blir mycket hundprat när jag och Sofia kommer ihop. Hon hjälper mig och ger mig massa råd om hur man kan göra, hon jobbar nämligen som hundinstruktör och sen går hon utställning med sina så man får veta mycket bra saker av henne. När vi va klara så åkte Sofia iväg för hon skulle ha kurs och jag satte mig vid datorn för att spela lite, men då ringde Danne. De behövde hjälp med den nya soffan de köpt så vi åkte dit, haha ja du den kom inte in genom hissen eller trappan så de fick ta balkong vägen. Jag säger bara det fy fan va snyggt det blev med den. Jag och Emma satt och snacka med varsin kopp te/kaffe medans killarna fick kämpa. Men vi va snälla och hjälpte till att flytta på gamla soffan, och när de fick upp den nya soffan där den skulle stå så må jag bara säga ”JAG VILL OCKSÅ HA”. När det va klart och vi alla hade provsuttit i den och då menar jag alla till och med Kimi så åkte vi hem. Jag fastnade vid datorn och Henke vid tv, själv så både bloggar, är på Facebook och på King samtidigt och det går beundransvärt bra må jag säga. Som sagt man är väll kvinna och vi kan fan göra massor samtidigt..ler..Kram på er CIAO!!!!!!

Bilder från vi va hos Emma & Danne!!!

 

Lilla Kimi!


 

Lilla Sigge!

 

Soffan före !

 

Soffan efter den e färdig monterad!

 

CIAO!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0