Måndagen den 23/3-09

Ja du vad har hänt i dag då? Jo nu ska ni få höra: Syrran och Mathias väckte mig och matilda strax efter 9 i morse, som alltid så drunknade Matilda i duschen medans jag och syrran kollade på film och drack te. matilda kom ut efter ett tag och då pladrade hon som vanligt i mobilen..haha snacka om att hon kommer att få canser i hjärnan med all den strålning..Tur att de uppfan handsfree annars hade hon aldrig blivit så gammal som 26 år. Mathias somnade så då satte vi oss allihop för att kolla klart på filmen "Confessions of a Shopaholic" sen satte vi på Marley and me. När den va klar så gick syrran och hämtade Jonis från dagis, Mathilda och Diva kom när det va dax att gå ner till tvättstugan igen så det va ju lägligt och bra. Hon fick hålla koll på Mathias medans vi va ner, när vi kom upp så hade syrran och Jonis kommit. Han välkomnade mig med en stor kram sen pratade vi lite medans jag och Matilda stälde fram maten. Det blev pasta med sås"mums", Jonathan åt lite sen ville han leka , när vi ätit klart så plockade jag undan och sen va det dax att springa ner i tvättstugan igen och då skulle självklart Jonis följa med..ler.. Han och jag fixade med tvätten sen gick vi upp och då höll alla på att däcka här inne så de gjorde sig klara och gick hem. Nu sitter jag framför datorn och har precis hämtat upp tvätten, jag tänkte spela lite innan jag hoppar in i duschen för att göra mig klar för jobb. Kram Ciao!!


Lite bilder om dagen!















Det va allabilder från dagen . Ha det nu så bra så ses vi förhopningsvis i morogn!

CIAO!!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0