Måndagen den 2/3-09

I dag har det varit ganska lungt. Jag städade lite när jag vaknade och sen kom syrran och barnen sen vid fyra tiden så gick de hem och jag satte mig vid datorn. Henke kom hem vid halv fem och då gjorde jag mig i årdning sen åkte vi till hans mamma. Henke försökte fixa Maggans dator medans jag och Maggan satt och prata och fika. När kl va ca 18:30 så åkte vi till LIDL och handla lite mat till mig och sen raka vägen till jobbet. Henke åkte till garaget och jag och brukan satt och fixa med tidsraporterna, sen käkade vi lite och gick sedan till varsin dator och cattade lite med varandra. han fick lära sig hur msn fungerade och han tyckte det va kul. Jag fick medelande av syrran så hon och Anders åker nu till akuten med Mathias för han har hög feber, 39.7. Hon skulle ringa mig sen så jag får veta hur det går. Nu vidare till mitt spelande jag och brukaren sitter och spelar hjärter..ler...Ciao!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0