Måndagen den 16/3-09

Dagen började med att jag vaknade vid halv 10 tiden och då ringde jag syrran och kollade vad hon gjorde för vi skulle ses i dag men hon hade glömt att hon skulle komma efter att hon lämnat Jonis på dagis..ler.. Jag plockade och städade undan lite sen tog jag och Sofia en promenad runt gidde. När vi va klara gick vi hem till mig och snacka lite innan hon skulle hem och vila, jag gick över till syrran och lekte med ungarna lite och sen va det mat. Henke kom vid 5 tiden och då fikade vi lite och sen va det raka vägen hem, Henke damsög medans jag plockade undan lite i sovrummet och sen ropade duschen på oss. Vi vilade en stund sen åkte vi till COOP och hämtade upp Mathilda , hon har kommit hit från Umeå och hon ska bo hos oss veckan ut. När vi kom hem satte Henke sig vid tv och spelade på PS3 och jag satte mig vid datorn och spelade på King.com medans Matilda satte sig i sovrumet och spelade Mahjong. Sen lagade vi mat och kollade på spårlöst, nu sitter vi alla vid varsin dator och håller på med allt möjligt.  Nej nu kommer Jonna snart så nu ska jag sluta men ha det så bra så höres vi i morgon...CIAO!!!!!!

Sofia är påväg hem...



Mathias


Jonis


Våran mat!


Jonis leker för fullt i sitt rum


Matilda..ler


Jonna och Tommy kom förbi en sväng...


Kommentarer
Postat av: SofiaSofia

Tja,ser ju skit glad ut=/

Kram

2009-03-17 @ 16:37:25
Postat av: Jessica Björklund

Men du va ju tröt ju..ler.. Ses i morgon på jobbet kram kram kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0