Lördagen den 28/3-09

Ja du finns inte mycket att skriva om dagen.  När jag slutat så kom Henke och hämtade mig från jobbet, vi åkte em och väntade på att syrran skulle ringa och berätta när Månika och Lasse hade kommit. Vi slocknade i soffan och när jag vaknade vid halv 6 så ringde jag syrran och kolla om de inte hade kommit ännu, men det visade sig att de kommit och även hunnit åkt. Syrran hade tydligen misupfattat mig, jag väntade tills kl blev 19 och då gick jag ner och tvätta sen kastade jag mig in i duschen. När jag va klar så hängde vi upp tvätten och sen åkte vi hem till Maggan och tog en fika. Vi hade det jätte trevligt, vi pratade om allt och ingentig och drack te/kaffe. Nu har vi kommit hem igen och vi har även hämtat upp tvätten och nu sitter vi och spelar.  Tyvär så har jag inte haft kameran med mig så det blir inga bilder från kvällen..

Sitter här och både spelar, bloggar och lyssnar på musik samtidigt. Jag sitter och drömmer mig bort och samtidigt så fassnar jag på samma tanke hela tiden och det är så fel av mig att göra det men jag kan värkligen inte släppa det. Jag träffade ju mitt ex systrar på krogen sisst jag va där och det känndes så jäkla fel att prata med dem för jag gillade dom så mycket och jag vet att de har blivit förda bakom ljuset för både mig och brodern. Jag låvade ju exet att aldrig nämna något för hans familj om vad han höll på med och ändå va det hans familj som dömde mig för allt jag gjorde medans deras egen bror/son fuckade upp sitt liv.
Jag min en dag som jag följde med hem till hhans föräldrar på middag och tro mig det hände typ aldrig att jag gick dit för jag gillade inte hans pappa överhuvutaget och hans mamma ja henne ska man inte heller tala om, hon va snäll men så jäkla klen. Vi sitter vid matbordet och pappan diskuterar att hans ena dotter är så smart men så vräker han ur sig att det va ju minsan inte jag. Och exet sa ingenting utan lät sin pappa kassta skit på mig. Jag fattar inte att de inte ser igenon deras son, att de inte ser vilken skit han är och hur mycket han pajar sitt eget liv nej då de ska sitta och klanka ner på andra som  om de vore något bättre. Nej du så mycket skit som jag har fått tagit från den familjen utan vidare och för att han snackar så jäkla mycket skit det tycker jag inte någon förtjänar. Jag kan ärligt säga att jag va dum nog att förlåta misshandeln och all förnedring som han gjorde mot mig. Men sen har jag häller aldrig hatat någon så mycket som han, bara tanken på honom får mig att må dåligt han är den vidrigaste meniskan jag träffat och tro mig jag har träffat många sjuka killar men aldrig någon som är så vidrig som han. Nej du åt hälvette med alla jävla Iranier som behandlar sin respektive som skit. Och det värsta är att de alltid lyckas få familjen att tro på allt skit de vräker ur sig. Nej nog om honom nu,,,,

Ja du vad mer kan jag spy yr mig när jag ändå håller på.....hmmmm. . .
Nej jag kommer inte på något mer jusst nu. Men det kommer väll antar jag.


Känner mig som en arg Presa eller en vaktande Pittbull!!!!

   

CIAO på er alla från en iriterad brud i vintermörkret!!!!

Kommentarer
Postat av: Maria

Klart man får vara arg. Men att hata tjänar inget till. Att tycka illa om någon tar mer energi av en själv än att inte bry sig alls.

Kloka MARIA ;-)



Du frågade ju mig om rättstavningsprogram. Jag skriver allt i Word. Sedan kopierar jag och lägger in i min blogg.

För tro mig jag är lika dålig på dig på att stava...hahhaaaa



PUSS!

2009-03-29 @ 07:52:00
URL: http://mariamaroskas.blogg.se/
Postat av: Henko!

Lyssna på kloka Maria!

Det tar av din energi som du igentligen borde lägga på att kyssa upp din älskade ;)

Love jo very mucho....

2009-03-30 @ 08:26:47
Postat av: Jessica Björklund

ASG ni e så underbara båda två tack...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0