Lördagen den 28/2-09

I dag hende det inte så mycket. Vi gick ut med Diva på morgonen, det är så skönt att man kan ha henne lös utan att behöva bry sig. Sen åkte vi till Matilda för att hjälpa henne och Sam att få igång bilen , de va hungriga så vi åkte till Mc Donalds och käka sen åkte de till Umeå och vi hem. Henke släppte av mig och sen åkte han till garaget medans jag och Diva va hemma. Jag fassnade vid datorn och sen tog jag en promenad med Diva, på kvällen så gick vi ut runt hela gidde och sen ner mot Skallberget, Vi gick hem till Sarha och tog en fika sen kom Henke och hemtade oss från Sahra och då käkade vi lite och sen tog jag ut Diva på en kortis så hon fick kissa av sig. Sen va det Natti natti för oss alla.











Ciao!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0