Lördagen den 7/3-09

I går kom kusin Maria strax efter kl 22, vi snacka lite och tog kvällsfika sen kollade vi lite på tv och sen va det sov dax.



Nu har kusin Maria kommit.


Faster Karin.


Lilla jag.


min trötta lilla älskling...


I morse va det en jobbig dag, jag vaknade med världens huvudverk och jag hade så ont i nacken. När jag kom ner så smörjde Karin lite Alovera kräm i nacken och sen satte vi oss vid tv. Jag och Maria lekte affär med Alexandra och sen gick jag och Henke och la oss ett tag, vi vaknade vid 12 tiden och då gick vi ner till vardagsrummet och där stog Danne med familj. Vi fikade och sen körde vi hem Karin för hon hade ont i ryggen, när vi skulle åka tillbaks så fick jag prova köra och det gick jätte bra. Sen gick jag oc Henke och la oss i soffan ute på alltan för mitt huvud har inte blivit bättre, sen kom syrran, Anders med barn och familj kl 16 så då käkade vi allihoppa. Det serverades Tacos och nu sitter jag här och plinkar med datorn medans Karin och Maria gör klart fikat, alla killar sitter framför tv och kollar på sport.. Nej nu måste jag sluta för nu ska vi fika CIAO!!!


Nu har Daniel med familj kommit..


Henke och Karin.


Nu fikar vi, Daniel , Maria med dottern Alexandra.


Henke med Maria och Svantes golden. Han heter Izze


Nu har syrran och kompanit kommit och vi har sattit oss för att äta...


Jonis åt mest grönsaker och taco skal...


Så här såg det ut när vi alla va klara med maten...


Nu har vi fikat och jag ,Henke ,Daniel med dotter, åker hem till Danne för att jag skulle ha värktabletter, Vi åkte dit och när vi skulle hem så fick jag prova att köra Henkes bil och det va annorlunda. men grymt kul, sen åkte vi hem till faster Karin och då han vi vara lite med gästerna innan de skulle gå. Det roliga va att Svante kom  när alla skulle gå, jag och Henke satte oss vid tv och tittade en stund sen kom Mia och då satte vi på Melodifestevalen. Karin kom och tittade hon med sen satt vi där allihoppa, det va ok men inte min grej, ler. Nu kollar Mia och Henke på Dejavu och faster karin försöker hängamed så gott hon kan mellan snarkningarna.ler.. jag sitter i köket och bloggar samt snackar med Kjell och Svante. Nej nu ska jag kolla klart på filmen och sen sova ses i morgon..Ciao!!!!



Gerds goda bakelser...


Gerd, Sandra L och Jonis ute på altanen..ler..


Henke och Jonathan busar för fullt...



"Lilla" izze vill ta mig sälskap medans jag röker...


Maria och Karin vi sitter och kollar på melodifestivalen.


Kjell kollar med oss...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0