Lördagen den 21/3-09

Ja du i dag har det varit livat må jag säga..Jag och Henke låg och drog oss i sängen fram till halv tio sen kollade jag lite på tv medans han satt framför datorn. Vi käkade frukost och gjorde oss sedan i årdning för vi skulle åka till Systemet. Vi kom väll inte iväg fören vid 14 tiden, när vi kom hem så satte han sig och spela på PS3 an och jag på datorn.. Vi käkade vid 16 tiden och sen gick vi och la oss för att vial en stund, Jonna och Sara kom vid 19 tiden och då satte partyt igång. Vi hade jätte trevligt och vi drack massor..ler.. När klockan va klring 23 så åkte vi ner till BMB och där mötte jag Arash systrar vid garderoben. Vi kallpratade lite och sen gick jag in med mina vänner, de dannsade för fullt medans jag satt och tittade på för musiken sög så hårt så det gick ju inte att dansa till den. När kl va 01 så åkte jag och Henke hem för jag va för full tyckte jag och tro mig det va inte en minut för sent... Vi snackade massa med taxi chaffisen och sen gick vi in. Jag och Henke började plocka bort alla glas och allt från förfesten så att vi skulle slippa vakna med alkohol doft i huset..ler.. Sen gick vi och la oss och jag säger ju bara så här vi har spytt båda två men Henke hade turen att få det till en gång själv höll jag på fram till halv nio i morse. Men som tur är så känner jag mig inte bakis i dag i alla fall , men jag e ovanligt pigg för att bara ha sovit i 3 timmar. Ja du  här kommer lite bilder ha det så bra nu CIAO!!!!


Jonna och Sara har precis kommit in.


Här sitter dom och kollar igenom Saras mobil.. eller ska jag
 säga "TEGELSTEN" haha


Min lilla älskling sitter vid datorn och lyssnar på allt tjej snack..

Nu lite bilder från BMB!


Lilla jag..

Nu är Henke fotograf !










Jonna och Sara på dansgolvet !











Ser man hur kul vi hade fram till jag gick hem..ler.. CIAO!!!

Kommentarer
Postat av: Maria

Men Jessica man skall inte spy upp alkoholen :-)

Ni verkar ha haft super kul!!



KRAM KRAM

2009-03-23 @ 08:48:07
URL: http://mariamaroskas.blogg.se/
Postat av: Anonym

Kallas alkohol missbruk... Va gör man.... Nu e man missbrukare också :D

2009-03-25 @ 07:57:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0