Fredagen den 6/3-09

Jag vaknade av att telefonen ringde, det va jobbet sen försökte jag somna om men det gick inte för hunden skällde ute på gården. Vi gick upp sen har vi bara tagit det lungt , jag va ut och rökte vid frukost och det är inte alls kallt här uppe. Det e ganska skönt faktist men massor med snö, jag tog lite bilder på omgivningen medans jag va ute och blossa sen satte jag mig hos Henke i soffan och kollade på tv. Henke och Alexandra lekte ett tag, de letade efter Karin så de blev tvugna att sätta på sig sökar glasögonene så de skulle kunna hitta Karin men utan resultat. Nu ska vi äta lite mat sen får vi se om jag och Henke åker över till Daniel och familj eller om vi åker till Anders och kompanit. Sen om en stund CIAO!!!!



Farbror Kjell...


Det såg så fint ut men tror inte det blev lika bra på bilden...


Som man ser så e det massa snö här uppe..


Alexandra och Henke hade sina sökar glasögon på sig...ha ha



Söta Alex


Henke och sitt chattande


Lill Jonis. Nu har vi kommit fram till Hovra hos Ottossons familjen.


Henke och Anders snackar för fullt...
'

Anders hjälper till med maten...


Söta Mattias går omkring i gåstolen och pratar för fullt på sitt
 eget lilla sätt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0