Fredagen den 27/3-09

Hej alla glada! I dag är det kalas igen och den här gången är alla vänner med barn bjudna. Jag, Henke, Sandra och Celine kom till syrran vid 16 tiden. När vi kom dit så va hela kompanit redan där, vi började fika medans ungarna lekte för fullt i hela lägenheten. Lilla Celine va blyg till en början en sen satte även hon igång och prata och stoja som aldrig förr. Vi va kvar fram tills kl närmade sig 18:30 och då gick vi över till Sandra för Henke ville umgås med sin bror. Vi va kvar hos Sandra och Micke fram till kl 24 och då gick vi hem. Jag fixade lite med disken sen gick vi och la oss. CIAO!!!!

Barnkalas hos Jonathan!!!



Mathilad och Mathias


Sandra L med sonen William


Mathias, Mathilda och Anja


Jonathan och Henke

Celine, Adina och Jonathan i hans rum

Leon sitter utanför rummet och leker med sin nya Transformen


Och slutligen jag som bara är..ler..


Hemma hos Sandra & Micke!!!


Bröderna Eriksson sitter i soffan och spelar på PS3-an


Det va allt för denna dag CIAO!!!!


Kommentarer
Postat av: Maria

:-)

2009-03-28 @ 18:05:24
URL: http://mariamaroskas.blogg.se/
Postat av: Anonym

Nu har jag hittat din blogg:-)

Hör av mig när jag läkt efter operationen och är redo för jobb igen. Kram

2009-03-28 @ 19:11:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0