Fredagen den 13/3-09

När jag vaknade så hoppade jag in i duschen och sen bar det i väg ner på stan. Jag mötte upp Maria "Sickan" sen gick vi till komunals och hämtade hennes två minsta söner, de va där med pappa Nicklas medans sickan klippte sig. Vi gick och kollade i butiker så köpte jag en present till Jonna som har fyllt 24 år. När vi va klara med det så gick vi till Mc Donalds och käkade lite och vi pratade för fullt det va jätte trevligt... Sen gick jag till Spisy Hot och fixa mat till syrran och sen va det buss väntande och sen hem till syrran.

Maria och söta Jonathan.



Söta Alexander


Här e de sammlade..ler..


Förstagången Jonathan äter pommes..ler..


Här e min mat..ler..

När jag kom hem till syrran så käkade hon, Jonathan låg och sov ,syrran la Mathias i min famn för hon skulle göra i ordning flaskan åt honom och han somnade på en gång. Jag sommnade med honom i  famnen. Sen kom Jonathan upp och lekte lite och sen la han sig hos mig i soffan och vi myste lite med varandra. Sen va det full rulle, jag och Jonis hade kaffe rep i hans rum och det va så kul. Sen kom pappa Andres hem och så började alla att leka i Jonis rum. Henke kom och hämtade mig vig halv 6 tiden och då åkte vi till Spasy Hot och beställde mat sen hem och kolla på film.  Natti Natti CIAO!!!


Mathias snarkar mig i örat..ler..Ligger vi och sover tillsammans i soffan


Jag och Jonis myser i soffan.


Sitter vi och har kaffe rep..ler..


Pappa fick ta över medans moster skulle ut och röka..ler..


Syrran med Jonathan och Mathias.


Ha ha Jonis satt på toa och medans han gjorde sina behov så blev
han tvungen att leka med en kräfta..ler.. Han ser så rolig ut.


Kommentarer
Postat av: Maria

Snygg man är då!!!



Men barnen var söta... :-)



Va goa barn claudia har...vi måste bara ses snart!!

2009-03-17 @ 08:14:40
URL: http://mariamaroskas.blogg.se/
Postat av: Jessica Björklund

Ja absolut. Lillen är jätte förkyld men annars e det ok att träffas allihoppa..ler. Säg till så kan vi lösa det...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0