Fredag den 20/3-09

Ja du i dag är det fredag och det är så skönt för i morgon blir det "PARTY" . Ja du vad gör jag nu då kan man fråga sig, jo du som vanligt så sitter jag här på jobbet och kollar in på Google och på min mail för att hitta något kul. Men jag ska snart gå och göra rent ugnen och damsuga lite innan brukaren ska iväg och bowla. Men en sak vill jag bara ta upp innan jag går, jag satt och läste en skvaller tidning och kom då till ett uppslag där det står om Jessica Simpson och hennes vikt ökning. Fan kan folk sluta dömma, hon behöver inte vara pinnsmal utan mår hon bra av att se ut så här så låt henne vara. Hon har gått upp från st 36 till 40 och att vara i st 40 är väll inte så fel eller måste man vara pinnsmal??? Nej jag tycker det är fel att trycka ner någon som är lite mer normal i kroppen än som ser ut som en sticka... Jag säger bara så här Jessica Go girl!


                      


Ja du när jag kom hem från jobbet så stog det en bucket med tullpaner på bordet. Jag satte jag mig vid datorn och spelade llite på King och sen messade jag med Henke, Matilda med barn kom vid fyra tiden. De lekte och busade för fullt sen käkade de och när Henke kom strax efter sex, då åkte vi till Vallby centrum och hämtade ut mitt paket. När vi kom hem så hade någon av barnen haft sönder skyddet på ena högtalaren. Så nu är det barn förbud här hemma om man inte kan hålla koll på dem. Matilda och barnene åkte iväg , jag och Henke kollade klart på tv sen åkte vi hem till Maggan och fika en stund. Sen när vi kom hem så satte jag mig vid datorn och kolla runt lite, Henke sitter och spelar vid tv medans jag bloggar och spelar poker samtidigt..ler.. Matilda e ute och festar med vänner så vi får se om hon kommer hit i natt eller om hon sover hos polaren. Nej nu ska jag spela klart och sen sova. CIAO!!!!


Liam och Tristan


Hemma hos Maggan


Nu e det fika dax.ler..


Mor och son.  Med andra ord Maggan och Henke



Kommentarer
Postat av: Maria

jag kan hålla reda på mina...får jag komma då!?

2009-03-23 @ 08:43:53
URL: http://mariamaroskas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0