Fräckisar!!! Ha ha ha

Två män är på fjälltur. Det är soligt o varmt så de solar nakna. Plötsligt skriker den ena: Aj! Jag blev biten av en orm på ollonet!
Den andra ringer 112. Läkaren säger att giftet måste sugas ut genast annars dör han. Den bitne frågar oroligt: Vad säger läkaren?
Kompisen svarar: Du kommer att dö!


Ali säger till Mohammed:
-Varför går din fru 10 meter framför dig när det står i koranen att hon skall gå bakom dig?
Mohammed:
-Koranen är en mycket gammal bok, skrevs flera hundra år innan landminan uppfanns!


vad är höjden av manlig förnednring?....
Att springa in i väggen med STÅND å upptäcka att man har brutit NÄSAN!


En blondin hade fått en buckla på bilen, och en man som gick förbi ville skoja med henne. ”ställ dig på alla fyra och
blås i avgasröret så ska du se att den ploppar ut igen.
Sagt å gjort, hon blåste utav helvete, när en blond väninna gick förbi o undrade vad i helvete hon höll på med.
Hon förklarade läget, varvid väninnan sá; ”fan va korkad du e, du har ju glömt att veva upp rutan”.


Fyra män sitter på anställningsintervju. intervjuarens avgörande fråga till männen:
- vad är det de snabbaste du vet?
den första mannen svarar:
- en tanke, den poppar upp i huvudet utan förvarning, plötsligt finns den bara där.
den andra mannen svarar:
- en blinking. den kommer och försvinner utan att man har märkt att den har skett.
den tredje mannen svarar:
- ljuset. i samma ögonblick man slår på strömbrytaren finns bara ljuset där.
intervjuaren tror sig ha funnit sin man, då ljuset är det snabbaste han kan tänka sig, men han vänder sig ändå
till den fjärde mannen som svarar:
- Diarré!
- VA !? utbrister intervjuaren.
- jo, säger mannen. härom dagen körde det ihop sig i magen. jag sprang det snabbaste jag kunde mot toaletten, men jag hann varken tänka, blinka eller slå på lyset, innan jag sket ner mig !!!


Lille Ahmed kom fram till skolfröken en dag:
-Fröken, jag skulle vilja bli svensk.
-Visst, sa fröken. Från och med idag heter du Kalle Svensson.
När Ahmed kommer hem berättar han stolt för sina föräldrar att han minsann heter Kalle Svensson
. Hans far ger honom rejäl käftsmäll och det gör också hans mor. Nästa dag i skolan frågar fröken hur det
kändes att vara svensk.
-Jo, sa Kalle. Jag hann inte mer än hem så fick jag stryk av två invandrare...





ASG  Hahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0