Torsdagen den 9/7-09

Hej hej!

I dag så har det varit jätte segt, jag klev upp strax före kl 07:00 i morse och då gick jag ut med Nova i det regniga vädret sen satte jag igång att plocka lite här hemma medans Henke gjorde sig klar för att åka till jobbet. Mina cigg va slut så han åkte och köpte cigg åt mig innan han stack till jobbet, jag började tvätta och sen satt jag framför datorn ett bra tag. När kl va närmare 11 så började jag göra pankakor för Henke ville ha det i dag, han kom hem strax före 12 och då käkade vi sen la vi oss i soffan en stund och vilade innan han åkte tillbaks till jobbet. Jag somnade med Nova på mig i soffan och när jag vaknade så hade hon hoppat ner och antagligen lagt sig i sovrummet för hon kom därifrån när jag vaknade. Vi gick ut och sen satte jag mig vid datorn igen och rätt som det va så kom Henke hem, jag trodde han skulle till garaget i dag men eftersom jag valde att vara hemma så ville han det med. Jag gjorde mat till oss så vi käkade vid 17:30 tiden och så somnade han i soffan efter maten, han vaknade vid 19 tiden och gick in i sovrummet för han kände av sin migrän och där har han legat resten av kvällen. Nova har varit uttråkad som sjutton och det har väll med att jag försökt hålla henne lugn så Henke skulle kunna sova. Jag satte mig och kollade på film den heter NEVER BACK DOWN och jag tyckte den va jätte bra så den rekommenderar jag om man gillat fait filmer. Nu ska jag lägga mig så får vi hoppas på en roligare dag i morgon.

 

Dagens bilder!

Jag har gått ut på framsidan för att röka så jag slipper störa Henke när jag vill ut på balkongen!

 

Trött och utråkad!

 

Filmen!

 

All kärlek till er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0